Garantii

Garantii Termene si conditii

 Înainte de toate:

Clientul primeşte în colet un certificat de probă şi garanţie (12 luni).
În caz că telecomanda nu funcţionează, aceasta se poate returna (colet poştal normal).
Dacă comanda a fost făcută eronat, NU returnăm şi valoarea transportului. În caz contrar coletul nu va fi ridicat.

Produsul se returnează doar prin Poşta Română (chiar dacă aceasta a fost livrata cu un alt curier. Expedierea prin curier rapid este opţiunea dumneavoastră).
În cazul în care nepotrivirea ni se datorează vă achităm şi contravaloarea transportului (tariful Postei Romane).

Garantii Termene si conditii – Portofoliul de produse se modifică în fiecare zi. Imaginile unor produse sunt simbolice. Telecomenzile pot avea culori şi design diferit pentru acelaşi model. Descrierea produsului este sumară şi nu conţine toate modelele pentru care funcţionează. Pentru detalii folosiţi formularul de contact.

Garantii Termene si conditii

Simplă asemănare cu telecomanda dv nu înseamnă că va şi funcţiona pe acel aparat.
Totuşi, dacă aţi comandat-o şi nu se potriveşte aceasta se poate returna în condiţiile de mai sus.
Aceasta se datorează faptului că sunt mai multe modele diferite de telecomenzi (china) în acelaşi tip de carcasă.

S-au găsit în piaţă la acelaşi model de aparat pus în circulaţie (de lanţurile de magazine), telecomenzi diferite.
Pentru orice situaţie mai deosebită contactaţi-ne pe suport online sau telefonic.
Şi noi suntem clienţii altora. Şi pe noi ne deranjează vânzătorii care oferă garanţie în glumă, cu condiţii imposibile şi termene aberante.

Aşa încât: îţi vom înlocui produsul sau îl vom schimba cu unul mai bun în cel mai scurt timp posibil câtă vreme este în garanţie. La asta se adăugă termenele de expediţie pentru localităţile unde s-a expediat prin curierat.
Nu ne vom ţine de glume proaste şi nici nu vom impune condiţii aberante, însă te vom ruga să înţelegi când “mai mult nu se poate”.

Fiecare produs are specificata perioada de garanţie şi termenii în care aceasta se acordă.
Dacă apare nevoia unei intervenţii în garanţie contactează-ne şi vom fi foarte operativi în rezolvarea oricărei probleme. Îţi vom demonstra că se pot face garanţii operativ şi civilizat.

Garanţia se acordă în conformitate cu legile române în vigoare la data cumpărării.
Drepturile consumatorului sunt în conformitate cu prevederile legilor valabile la data cumpărării.
În cazul lipsei conformităţii, clientului i se garantează aducerea produsului la conformitate prin reparare sau înlocuirea după caz.

Produsul (telecomanda) livrat conţine piese şi module electronice care necesită respectarea cu stricteţe a condiţiilor de punere în funcţie, folosire, întreţinere, transport, manipulare, şi reparaţii prevăzute în manualul de utilizare al aparatului.

Garantii Termene si conditii – Produsele se considera în afară garanţiei în următoarele situaţii:

1. Dacă a suferit şocuri mecanice ce au dus la spargere sau fisurare;
2. Intervenţii sau reparaţii executate de alte persoane decât cele autorizate de producător;
3. Utilizarea de baterii, surse de alimentare sau accesorii, altele decât cele indicate de producător;
4. În cazul în care produsul prezintă urme de lichid sau condens;
8. Schimbarea stării originale a produsului;
9. Defectele de orice fel apărute ca urmare a uzurii în limitele normale, ca urmare a folosirii produsului în condiţii normale.

Perioada de garanţie comercială

este de 12-24 luni de la data cumpărării produsului.
Perioada de garanţie se prelungeşte cu timpul scurs de la predarea produsului pentru reparaţii şi până la predarea acestuia în stare de funcţionare către cumpărător.

Acesta va fi notificat în scris sau anunţat telefonic, prin SMS sau e-mail.
În cazul telecomenzilor: dacă aceasta nu funcţionează pentru modelul dumneavoastră, o puteţi trimite retur, dar să anunţaţi acesta prin telefon, SMS sau e-mail în momentul expedierii.

Politica de returnare

Produsele achiziţionate la distanţă se pot returna conform O.G. 130/2000. Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului său, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului.

Returnarea produselor

se va face pe cheltuiala clientului, în termen de 5 zile lucrătoare de la denunţarea contractului, folosind acelaşi serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea. S.C. BRAVICO S.R.L. va înapoia contravaloarea comenzii în cel mult 30 de zile de la data denunţării în scris a contractului.

Suma înapoiată cât şi condiţiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, şocuri etc.

Încheierea contractului are loc în momentul emiterii facturii fiscale şi nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmării automate de primire a acestei comenzi.

Garantii Termene si conditii – Legile aplicabile

www.remote-control.ro funcţionează conform tuturor prevederilor legale ale statului român, conformându-se dispoziţiilor Legii 365/2002 privind comerţul electronic şi a Hotărârii de Guvern pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a legii 365 privind comerţul electronic şi a O.G. 130/2000. Conţinutul lui este permis spre utilizare şi potrivit oricărei zone externe României.

Cei care vizitează site-ul o fac pe propria răspundere şi sunt responsabili pentru încălcarea legilor şi regulamentelor locale.

Orice tentativă de acces neautorizat la pagină web şi orice încercare de fraudă va fi raportată autorităţilor competente.

1. În cazul solicitării nejustificate de acordare a garanţiei ne rezervăm dreptul de a cere beneficiarului contravaloarea serviciilor de investigare (30 RON) a produsului reclamat ca fiind defect.

Produsul poate fi returnat numai dacă este în condiţii perfecte, inclusiv ambalajul, accesoriile şi consumabilele aferente, adică acestea să nu prezinte sub nici o formă semne de uzură sau consum, softul să nu fi fost modificat sau adăugate noi softuri. Denunţarea de contract se face numai în scris.

Garantii Termene si conditii – Cheltuielile de returnare

vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 30 de zile de la retur, prin transfer bancar sau prin mandat poştal.

Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca şi nou, ne rezervăm dreptul de solicita o taxă pentru readucerea în stadiul iniţial (dacă este posibil) sau, la opţiunea clientului, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *